Avbryt

Vilken utveckling tjejerna har gjort/gör 👏👏 Jättekul att se dagens träning 😀

• 9 sep 2018 Therese Berg

Hej
    Linnéa har bestämt sig för att inte fortsätta med fotbollen.

Mvh /Therese

• 2 sep 2018 Therese Berg

Hej
    Linnéa kommer inte på poolspelet idag hon är så förkyld och hostig.

• 26 aug 2018 Joakim Åberg

Hon får såklart vara med på matcherna

• 26 aug 2018 Therese Berg

Hej
    Linnéa var inte med första träningen och kan inte vara med i dag heller, men hon vill gärna vara med på matcherna nästa söndag om det är ok.

• 20 aug 2018 suzanna karlberg

Hej! Vilken rolig träning vi hade i går och roligt att det var så många (12) som hittade ner efter sommaren! Nästa vecka kör vi träning som vanligt och eftersom det är sista träningen innan matcherna den 2/9 är det toppen om så många som möjligt kan komma så alla får vara med på lite regelgenomgångar mm innan matcherna. =)

• 29 maj 2018 roffe

Hej
    Nu på söndag den 3 juni kommer det att bli en inspelning till musikvideo för en VM låt med Boris Rene och EKI. det kommer att ske på navet skolan från 16 till 20. kom kläd i blå gula kläder.
    Spelare Isac kiese Thelin Arvid Brorsson Nordin Grrzic .
    Hjälp oss att fylla torget.

• 17 maj 2018 Felix Bouvin

Hej! Mitt namn är Felix Bouvin och jag är 12 år och jag har gått ungdoms domarutbildning så jag kan döma 5 och 7 manna. Om ni behöver domare så ställer jag gärna upp. Ni kan nå mig på nummer: 070-260 15 51
    Med vänliga hälsningar Felix

• 13 maj 2018 Olle Kihlberg