Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF Gymn f 19 tisd 17 - 18

Följ

Gymn f 19 tisd 17 - 18

Följ oss för uppdateringar
Följ
Hovsta IF
Gymnastik
Gymn f 19 tisd 17 - 18

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

• 3 apr Agnes Levin

Hej Anders, det går bra. Du kommer dock att behöva medlemsavgiften för Hovsta If nu, den som gäller för året 2024. Däremot avvaktar vi med att skicka ut sektionsavgift till hösten.

• 3 apr Anders Borg

Hej, fick idag mail om att Jacob är antagen till gympan:) Såg även att det bara är tre tillfällen kvar under våren så vi tänker att han inte börjar med något nytt nu men kan vi ha kvar platsen till hösten ändå?

Vänliga hälsningar
    Anders

• 2 apr Agnes Levin

Hej Ólöf, Magnus är borttagen ifrån listan. Jag vet tyvärr inte varför ni fortfarande får meddelanden. Jag får stämma av med andra styrelsemedlemmar i Hovsta If och se om någon av dem vet varför ni fortfarande för meddelanden.

• 2 apr Ólöf Magnúsdóttir

Hej, Magnús har också slutat från i början av terminen men vi får fortfarande meddelande. Kanske jag har inte skickat på rätt mail.

• 2 apr Agnes Levin

Ok Sofie, då plockar vi bort honom ifrån listan.

• 2 apr Sofie Möller

Hej!
    Alexander har valt att sluta på gympan tyvärr.

• 28 dec 2023 Agnes Levin

Hej Louise, gruppen är tyvärr full för tillfället. Om du vill kan du skicka in en anmälan ändå (vi försöker hålla en kö), men troligen kommer det inte bli några lediga platser i den här gruppen förrän hösten 2024.

• 28 dec 2023 Louise Görtz

God fortsättning!
    Vår dotter, Margot, född -19 är väldigt sugen på gymnastik. Ser dock att det är en riktigt stor grupp ni har, finns det möjligen plats för en till? Eller kan man ställa sig på kö? 😊