Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF

Följ

Hovsta IF

Följ oss för uppdateringar
Följ

Vi använder cookies för att ge dig bästa upplevelsen. Läs vår cookiepolicy här. Genom att fortsätta använda tjänsten godkänner du denna.

Okej
Hovsta IF
Välj lag/grupp

Information om medlemskap Hovsta IF 2020

1 nov 2019 19 kommentarer 922 visningar
Janne Frantz Ledamot
19 kommentarer
  • 4 nov 2019 Robin Ohlsson

    Bekanta som gick med i ”söndagsinnebandyn” i september. De har betalat fullt medlemskap för hela året, inte som resterande som ni skriver.
    Rätt eller fel?!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 nov 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

    Hej! Man betalar samma medlemsavgift under hela året. Det är det som menas i mailet ovan. Enligt medlemsregistret och de rutiner som gäller i föreningen så går allas medlemsskap ”ut” den 31/12 och ett nytt medlemskap för kommande år (2020) behöver betalas in om man vill fortsätta vara medlem. Hoppas det var svar på din fråga.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 nov 2019 Robin Ohlsson

    Just ja! Glasklart! Blir bra!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2019 Ulrika Thörn

    Hej, jag har inte fått mailet tyvärr. Hittar det inte i skräpposten heller. Kan ni skicka till ulrikathorn100@hotmail.com så kan jag göra rätt för mig 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

    Hej! En faktura skickades till den mailadressen Ulrika den 24/11. Jag har skickat en kopia av fakturan igen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2019 Emma Haglind

    Hej! Adam har betalat medlemskap för 2020, fakturanr: 9340.
    Idag har han fått ytterligare en faktura på medlemskapet, fakturanr: 9458.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2019 Sofia Sundström

    Hej!
    Jag har fått dubbla fakturor på medlemsavgift till båda mina barn. Jag har fått bekräftelse på att fakturorna är betalda för en eller ett par veckor sedan men fick ikväll 2 nya fakturor. Visst måste det vara något tok?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

    Hej! Ber om ursäkt något har gått fel. Det ska inte gå att skicka dubbla fakturor. De är nu markulerade och behöver inte betalas.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2019 Sofia Sundström

    Tack!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2019 Linda Westling

    Hej!
    Jag har också fått dubbla fakturor på medlemskap till min son. Jag har betalat faktura nr :9217 och fick nu en med fakturan nr 9523.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Camilla Langeroth

    Åsa Oskarsson Särnholm verkar som att du har stenkoll, går det att kontrollera om både Adam och Rasmus Langeroth är betalda för? Det har cirkulerat så många fakturor nu så det är lite snurrigt här🙈

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Maria Rosén

    Jag har inte fått någon faktura för yngsta sonen Melker Rosén, finns inte heller i skräpposten. Kan man få en ny skickad?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Robin Ohlsson

    Ett förslag är att ge en mailadress här till rätt person. Utifrån adressen får alla svar. Det underlättar trycket i inkorgen. Kör hårt!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Martin Karlsson

    Tjena! Jag har också fått dubbla fakturor på barnen 9519 och 9478

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Sofia Silfverstrand

    Håller med Robin ohlsson: bättre att alla hör av sig till en separat emailadress, är ni snälla o lägger ut en kontaktväg för alla att höra av sig till gällande sina fakturor istället för här. Tack :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

    Maila Hovsta IFs mailadress vid fel. Info@hovstaif.se. Ni som skrivit här kommer jag kolla upp under dagen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

    Kommer även kolla om fler fått fel och åtgärda felet så snart vi hinner.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Fredrik Lindqvist

    Hej! Skicka gärna era förfrågningar till info@hovstaif.se (adressen finns såklart även på fakturan om man scrollar ner en bit och på andra platser här på sajten).

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Magnus Johansson

    Ni som fått dubbla medlemsfakturor Junior kan kasta den som kom igår. De från igår är makulerade i systemet och endast de Medlemsfakturor från 24 november behöver betalas.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in