Avbryt

1 nov 2019 19 kommentarer 906 visningar
Janne Frantz Ledamot
  • 4 nov 2019 Robin Ohlsson

Bekanta som gick med i ”söndagsinnebandyn” i september. De har betalat fullt medlemskap för hela året, inte som resterande som ni skriver.
    Rätt eller fel?!

• 4 nov 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

Hej! Man betalar samma medlemsavgift under hela året. Det är det som menas i mailet ovan. Enligt medlemsregistret och de rutiner som gäller i föreningen så går allas medlemsskap ”ut” den 31/12 och ett nytt medlemskap för kommande år (2020) behöver betalas in om man vill fortsätta vara medlem. Hoppas det var svar på din fråga.

• 4 nov 2019 Robin Ohlsson

Just ja! Glasklart! Blir bra!

• 2 dec 2019 Ulrika Thörn

Hej, jag har inte fått mailet tyvärr. Hittar det inte i skräpposten heller. Kan ni skicka till ulrikathorn100@hotmail.com så kan jag göra rätt för mig 😊

• 2 dec 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

Hej! En faktura skickades till den mailadressen Ulrika den 24/11. Jag har skickat en kopia av fakturan igen.

• 2 dec 2019 Emma Haglind

Hej! Adam har betalat medlemskap för 2020, fakturanr: 9340.
    Idag har han fått ytterligare en faktura på medlemskapet, fakturanr: 9458.

• 2 dec 2019 Sofia Sundström

Hej!
    Jag har fått dubbla fakturor på medlemsavgift till båda mina barn. Jag har fått bekräftelse på att fakturorna är betalda för en eller ett par veckor sedan men fick ikväll 2 nya fakturor. Visst måste det vara något tok?

• 2 dec 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

Hej! Ber om ursäkt något har gått fel. Det ska inte gå att skicka dubbla fakturor. De är nu markulerade och behöver inte betalas.

• 2 dec 2019 Sofia Sundström

Tack!

• 2 dec 2019 Linda Westling

Hej!
    Jag har också fått dubbla fakturor på medlemskap till min son. Jag har betalat faktura nr :9217 och fick nu en med fakturan nr 9523.

• 3 dec 2019 Camilla Langeroth

Åsa Oskarsson Särnholm verkar som att du har stenkoll, går det att kontrollera om både Adam och Rasmus Langeroth är betalda för? Det har cirkulerat så många fakturor nu så det är lite snurrigt här🙈

• 3 dec 2019 Maria Rosén

Jag har inte fått någon faktura för yngsta sonen Melker Rosén, finns inte heller i skräpposten. Kan man få en ny skickad?

• 3 dec 2019 Robin Ohlsson

Ett förslag är att ge en mailadress här till rätt person. Utifrån adressen får alla svar. Det underlättar trycket i inkorgen. Kör hårt!

• 3 dec 2019 Martin Karlsson

Tjena! Jag har också fått dubbla fakturor på barnen 9519 och 9478

• 3 dec 2019 Sofia Silfverstrand

Håller med Robin ohlsson: bättre att alla hör av sig till en separat emailadress, är ni snälla o lägger ut en kontaktväg för alla att höra av sig till gällande sina fakturor istället för här. Tack :)

• 3 dec 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

Maila Hovsta IFs mailadress vid fel. Info@hovstaif.se. Ni som skrivit här kommer jag kolla upp under dagen.

• 3 dec 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

Kommer även kolla om fler fått fel och åtgärda felet så snart vi hinner.

• 3 dec 2019 Fredrik Lindqvist

Hej! Skicka gärna era förfrågningar till info@hovstaif.se (adressen finns såklart även på fakturan om man scrollar ner en bit och på andra platser här på sajten).

• 3 dec 2019 Magnus Johansson

Ni som fått dubbla medlemsfakturor Junior kan kasta den som kom igår. De från igår är makulerade i systemet och endast de Medlemsfakturor från 24 november behöver betalas.

Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in