Avbryt

19 nov 2018 34 kommentarer 1414 visningar
Janne Frantz Ledamot
  • 5 dec 2018 Hanna Olander

Hej! Hur gör jag när jag fått fakturor men min dotter ska inte vara med på dansen till våren?

• 5 dec 2018 Magnus Johansson

Du behöver meddela dansen att hon inte ska vara med då och så makulerar vi fakturorna för henne.

• 6 dec 2018 Carola Råstock

Jag har inte fått någon faktura..

• 6 dec 2018 Fredrik Lindqvist

Kolla i skräpposten. Där hamnade min faktura.

• 6 dec 2018 Carola Råstock

Tack där låg den😊👍

• 9 dec 2018 Hanna Olander

Ok. Jag har hört av mig till dansledaren. Jag känner ju en viss oro när fakturorna ligger kvar. Har försökt att mejla till alla möjliga adresser men får inga svar.

• 9 dec 2018 Ann-Sofie Davidsson

Jag har inte heller fått svar via mejl. Min faktura är felaktig, jag har fått faktura för spelande senior på 380 i stället för den som gäller för gruppgymnastiken på 160. Hur ska jag lösa det?

• 9 dec 2018 Sara Pergemo

Hej! Jag har inte fått nån faktura. Min mail har strulat lite så fler mail som försvunnit på sista tiden, men kollat skräppost oxå men inget där. Kan man få en ny skickad? Hittade ingen kontaktperson

• 9 dec 2018 Åsa Oskarsson Särnholm

Hej! Hanna din faktura är markulerad
    Ann-Sofie jag har skickat en ny faktura till dig

• 12 dec 2018 Madelene Flodman

Hejsan! Jar har frågor om faktura tror jag ev har fått felaktig. Vem kan jag maila om detta?

• 13 dec 2018 Åsa Oskarsson Särnholm

Skicka till info@hovstaif.se

• 17 dec 2018 Johanna Widman

Blir det dans till våren? Har precis betalat fakturan men fick precis info om att det inte verkar finnas någon ledare?

• 17 dec 2018 Magnus Johansson

Fel utskickad faktura HIF 120 kr
    Av någon anledning lyckades vi igår söndag FELAKTIGT skicka faktura märkt ”Medlemsavgift för 2018 Ledare” till alla i medlemsregistret.
    De som är felaktiga är skickade igår, de är på 110:- + 10 kr serviceavgift och med förfallodatum 181230.
    DESSA SKALL INTE BETALAS!

Vi arbetar med att Makulera fakturorna i systemet så ni kan bara kasta den ni fått, enligt ovan.
    Alla övriga fakturor är korrekta och skall betalas.

Vänliga hälsningar

• 26 dec 2018 Johanna Widman

Hej, min fråga om dansen ovan kvarstår? Har mailat och skrivit här men inte fått något svar.

• 28 dec 2018 Maria Kihlberg

Hej Johanna! Gymnastiksektionen kan säkert svara på den frågan. Maila hans_espinoza@hotmail.com som är ordföranden i sektionen.
    Mvh Maria kihlberg

• 31 dec 2018 Sofia Sundström

Hej! Har nu ikväll fått ytterligare en faktura från er märkt @medlemsavgift ledare” på 120kr. Jag har dessutom fått ett kvitto på att jag betalat ”medlemsavgift ledare” på 160kr. Antar att den jag fick nu ikväll är fel? Vem ska jag höra av mig till för att makulera fakturan (om den nu är felaktig)?

• 1 jan 2019 Lisa Fredrikson

Hej!
    Även jag har fått en sådan faktura igår kväll. Felaktig? Gott nytt år!

• 1 jan 2019 Anna Åberg

Hej!
    Jag fick två fakturor igår 181231, en för mig som ledare (vilket inte stämmer) och en för min son också som ledare ( vilket jag inte vet om det stämmer, han har visserligen varit ledare i Fotbollsskolan men är också aktiv medlem)
    Dessa fakturor hade förfallodatum 181230 alltså en dag innan de kom. Misstänker att det kan ha blivit något fel...

• 1 jan 2019 Magnus Johansson

Påminnelserna kan ni bortse från då det handlar om påminnelser för de felaktiga fakturorna enligt tidigare meddelanden. Alla dessa är nu Makulerade.

• 2 jan 2019 Maria Kihlberg

Hej! Pelle Kihlberg har precis som Anna Åberg skrivit fått en faktura som ledare och inte aktiv spelare. Han var ledare för fotbollsskolan förra året, men spelar aktivt i A-laget.
    Mvh Maria Kihlberg

• 2 jan 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

Hej! Systemet finkar så att fakturan går ut på vad om finns inlagt på Laget.se. Är man både ledare och aktiv skickas en ledarfaktura. Jag skickar en ny faktura till Pelle.

• 2 jan 2019 Carola Råstock

Och jag undrar över fotbollsfakturan.. Har bara betalat medlemsavgiften..

• 2 jan 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

Alla säsongsavgifter till sektionerna kommer när säsongen drar igång för kommande år. Alla sektioner, fotboll, innebandy och Gympa har olika säsongsstart. Därför skickas det just nu ut separata fakturor. Fotbollen kommer mars/april.

• 2 jan 2019 Carola Råstock

Tusen tack för info😊👍

• 2 jan 2019 Anna Åberg

Hej igen! Skickar ni ut en ny faktura till Ludvig Åberg också? Han är aktiv medlem, spelar i A-laget.

Fixar det ikväll!

• 4 jan 2019 Robert van Rooyen

Hej. Skickar ut en ny faktura till jag och Noah? Jag missar betala in tid. Tack!

• 4 jan 2019 Magnus Johansson

Du kan betala de du redan fått och saknar du dem kommer påminnelse snart att skickas ut..

• 5 jan 2019 Mikael Bredberg

Hej. Jag är ledare för f13 på tisdagar o har min dotter Ellinore i gruppen. Jag vill bara dubbel kolla hur det är med fakturorna för mig o ellinore (spelare,ledare,medlem) då jag betalat vissa fakturor, fakturor blivit makulerade och nu igår fick min fru Caroline bankgiro lapp i brevlådan för återbetalning av tidigare inbetalda faktura. Lite rörigt o vill gärna att allt stämmer till starten av gymnastiken för f13 tisdagar o f15 tiadagar. Mvh Mikael, Caroline, Ellinore, Josefine Bredberg

• 5 jan 2019 Åsa Oskarsson Särnholm

Hej! Jonas Vestin det är fixat. Micke Bredberg jag mailar dig svaret på din fråga

• 7 jan 2019 Fredrik Eriksson

Hej! Har idag fått påminnelse på ledaravgift, men har inte varit ledare under höstterminen. Kan ni makulera min faktura och ta bort mig som ledare? Tack på förhand!

• 7 jan 2019 Magnus Johansson

Har du slutat med spontan-fotbollen också då Fredrik?

• 7 jan 2019 Fredrik Eriksson

Har aldrig börjat :)

• 7 jan 2019 Magnus Johansson

Du står som aktiv där men då tar jag bort det också.

Rapportera

Du måste logga in för att kommentera